Friday, July 1, 2011

10 Days of BS: Day One


Time to do some pimpin'...






I cannot tell you how much I L♥VE this chick's blog.
She is brash, has a foul mouth, and says it like it is whether ya wanna hear or not -- and she is the cutest momma-to-be (for the FOURTH time b/c I wasn't clear even though I knew that) EVA!
Oh and she is an amazing photographer -- which garners major points in my book!

So here is her challenge -- join in if ya dare! (Yeah that was a total triple dog dare!)



★Day 01- A recent photo of you with a funny caption.
★Day 02- How was your first experience drinking alcohol?
★Day 03- An experience you're not proud of, but has made you the person you are today.
★Day 04- What do you lie about the most?
★Day 05- Finish this sentence. If I could change one thing about myself it would be___________.
★Day 06- Who or what is your inspiration, and why?
★Day 07- What is the difference between love and lust?
★Day 08- Has a person of the same sex made a pass at you, and what was your reaction?
★Day 09- If your life was made into a movie what would the title be and who would you cast to play you?
★Day 10- Write a letter to you at 16 years old.



★Day 01- A recent photo of you with a funny caption.



How can you look so caught off-guard/surprised in a self-portrait?!?




*heh*


♥cyn♥

8 comments:

  1. LOL, I do that shit all the time! && it never fails I feel funny taking photos of myself I feel like a fucking dork posing for myself! haha.

    Love the little boob peek a boo! ;)

    Did you know I already have 3 kids?!

    ReplyDelete
  2. LMAO right? I always feel like I am trying so damn hard and look so damn stooooopid for it!

    Oh yeah -- there is some boobage there huh? HA!

    And of course I knew ya hard three kiddos -- all boys -- including da bun in the oven! lol

    ReplyDelete
  3. Haha its the flash it gets me everytime :) you still rock it!

    ReplyDelete
  4. You said "brash" and "foul mouthed" and I ran over there to follow her blog. :P

    ReplyDelete
  5. Me thinks that Destiny is as big a boob freak as me....love em.

    Thanks for being a new follower. I have returned the favor. I think this hop is gonna rock !

    ReplyDelete
  6. Lol, love the pic. Nice mug shot! I always feel weird smiling for self-portraits.

    ReplyDelete
  7. thats why I'd rather get my girls to take pix of me. I feel so fucking stupid taking self portraits!

    ReplyDelete
  8. I don't do self portraits for one reason - my arms are too short and I end up getting a picture of the top of my head!! haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...